Zarządza i koordynuje pracę kancelarii prawnej; kreuje, wdraża i kontroluje realizację planów krótko-, średnio- i długoterminowych; tworzy strategię kancelarii prawnej; odpowiada za kontakty i pozyskiwanie klientów; zarządza pracownikami kancelarii.
Zadania zawodowe:
opracowywanie strategicznych i operacyjnych planów działania dla kancelarii prawnej w krótkiej i długiej perspektywie oraz nadzorowanie ich realizacji; tworzenie i nadzorowanie realizacji biznesplanów dotyczących realizacji usług prawniczych dla klientów kancelarii; określanie zadań dla poszczególnych pracowników kancelarii prawnej, nadzorowanie ich realizacji oraz kontrolowanie efektów; uczestniczenie w opracowaniu ofert z zakresu obsługi prawnej lub prowadzenia spraw dla klientów; pozyskiwanie klientów i utrzymywanie z nimi kontaktów; opracowywanie i wdrażanie standardów kontroli jakości pracy w kancelarii prawnej; organizowanie i nadzorowanie realizacji zadań związanych z reprezentowaniem klientów przed sądami i organami administracji, w transakcjach gospodarczych, negocjacjach itp.; rekrutowanie pracowników zgodnie z założeniami dotyczącymi rozwoju kancelarii oraz wymaganiami kwalifikacyjnymi (na przykład aktualny wpis na liście adwokatów lub radców prawnych); nadzorowanie pracy podległego personelu, w szczególności podległych prawników, radców prawnych i adwokatów oraz zapewnianie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom; motywowanie pracowników, kontrolowanie i ocenianie efektów ich pracy; zapewnianie pracownikom szkoleń oraz nadzorowanie ich rozwoju zawodowego; kontrolowanie ustanawiania przez adwokatów zastępstw prawnych wymaganych przez ustawę o adwokaturze; zgłaszanie wszelkich zmian w kancelarii do odpowiedniego rejestru prowadzonego przez Naczelną Radę Adwokacką, Krajową Izbę Radców Prawnych, sądy oraz inne właściwe organy władzy państwowej; zarządzanie zasobami i kosztami kancelarii oraz kontrolowanie jej wyników finansowych; negocjowanie i zawieranie umów obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; reprezentowanie kancelarii prawnej w kontaktach zewnętrznych; budowanie pozytywnego wizerunku kancelarii prawnej; rozwijanie własnych kompetencji oraz aktualizacja wiedzy z zakresu przepisów prawa itp.; przygotowywanie sprawozdań i prezentacji z działalności kancelarii na potrzeby zarządu i zewnętrznych odbiorców; przestrzeganie tajemnicy służbowej i zasad etyki zawodowej, zapewnienie podległemu personelowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.
Dodatkowe zadania zawodowe:
reprezentowaniem klientów przed sądami i organami administracji (w przypadku wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego;
uczestniczenie w spotkaniach, seminariach, konferencjach i innych imprezach poświęconych zagadnieniom prawnym;
koordynowanie działań związanych z prowadzeniem aplikacji.
Sekcja ta obejmuje wiele rodzajów działalności wspomagających działalność gospod...
Sekcja ta obejmuje: - działalność ustawodawczą i wykonawczą prowadzoną przez cen...
Nasi eksperci odpowiedzą na Twoje pytania. Pomoc w rejestracji firmy jest bezpłatna.